Desi speram sa fie cat mai rar nevoie sa il folositi, zilele trecute am dat un „upgrade” la modalitatea in care se fac retururile/garantiile.
1. Vechiul formular a disparut complet.
2. A aparut un nou buton Retur/Garantie.
3. Lista cu produsele defecte ce trebuiesc returnate se contruieste foarte usor acum, doar din cateva clickuri:
3.1. Se alege comanda ce contine produsul defect (comanda e identificata de data + nr. factura).
3.2. Se alege produsul defect.
3.3. Se alege cantitatea care trebuie returnata.
3.4. Se completeaza campul descriere defectiune.
4. Se adauga produsul in lista de retur care poate contine unul sau mai multe produse defecte.
Lista permite modificarea cantitatii sau stergerea produsului.
La final tot ce ramane de facut este sa apasati butonul TRIMITE RETUR ca in exemplu de mai sus.
In contul dvs. se va genera un document PDF care trebuie printat si adaugat in coletul cu produsele defecte.
De asemenea veti primi si un email cu acest document pdf si instructiunile necesare.
Prea complicat mi se pare
@Iurie
Ce vi se pare complicat, detaliati, orice sugestie este binevenita.