Au fost cam putine premii anul acesta la internetics 2009, iar bloggerii au avut o categorie pentru care nu au desemnat nici un castigator.
Pe sectiunea pe care am concurat si noi (Retail si comert electronica) castigator a fost Mega Image.
Trofeul pentru agentia anului a revenit agentiei FourHooks.
Trofeul de webvertiserul anului a revenit Orange România.
La categoria Site-uri, microsite-uri și bloguri de promovare aurul a fost luat de lucrarea Metropotam Interbelic – microsite, autor: FourHooks, client: SAB Miller. La această categorie, juriul a decis să nu acorde argint si bronz.
Aici puteti vizualiza stirea completa.
Din punctul meu de vedere, Gala premiilor eCommerce 2009 are autoritate mult mai mare pe sectiunea nisata a comertului electronic, nu din cauza ca noi am castigat un premiu, ci datorita faptului ca a fost furnizat un raport complet fiecarui participant, la sfarsitului competitiei, cu punctajul obtinut pe diferite sectiuni + testul de usability facut de dl. Liviu Taloi cu useri obisnuiti, etc.
Felicitari castigatorilor si ne auzim la anul!