Au fost cam putine premii anul acesta la internetics 2009, iar bloggerii au avut o categorie pentru care nu au desemnat nici un castigator.

Pe sectiunea pe care am concurat si noi (Retail si comert electronica) castigator a fost Mega Image.

Trofeul pentru agentia anului a revenit agentiei FourHooks.
Trofeul de webvertiserul anului a revenit Orange România.
La categoria Site-uri, microsite-uri și bloguri de promovare aurul a fost luat de lucrarea Metropotam Interbelic – microsite, autor: FourHooks, client: SAB Miller. La această categorie, juriul a decis să nu acorde  argint si bronz.

Aici puteti vizualiza stirea completa.

Din punctul meu de vedere, Gala premiilor eCommerce 2009 are autoritate mult mai mare pe sectiunea nisata a comertului electronic, nu din cauza ca noi am castigat un premiu, ci datorita faptului ca a fost furnizat un raport complet fiecarui participant, la sfarsitului competitiei, cu punctajul obtinut pe diferite sectiuni + testul de usability facut de dl. Liviu Taloi cu useri obisnuiti, etc.

Felicitari castigatorilor si ne auzim la anul!

Internetics 2009

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.