Pentru un magazin online este foarte importanta rata conversiei. Ce inseamna rata conversiei ?
Rata conversiei inseamna cati vizitatori s-au transformat in clienti care au finalizat cel putin o comanda.

In dorinta de a imbunatati serviciile oferite ne intereseaza feedback-ul dumneavoastra folosind sistemul de comentarii. Ce v-a determinat sa renunatati la finalizarea unei comenzi ?

1. Produsele nu sunt bine prezentate sau nu ati reusit sa gasiti ce va intereseaza (explicatii despre cum functioneaza cautarea puteti citi aici)
2. Produsul/Produsele dorite nu au fost pe stoc.
3. Costurile de livrare sunt prea mari.
4. Pasul finalizeaza comanda este prea complicat.
5. Altceva. (va rugam sa detaliati)

Ce v-a determinat sa nu finalizati o comanda ?

25 de comentarii la „Ce v-a determinat sa nu finalizati o comanda ?

  • iunie 14, 2009 la 11:26 pm
    Legătură permanentă

    multe lucruri nu le gasesti intr-un loc mai ales un ecran de n95 si sunt scumpe mai bine duci la reparat ies mai ieftin

    Răspunde
  • iunie 16, 2009 la 10:26 pm
    Legătură permanentă

    Comanda minima de 50 de RON este necesara pentru a putea acoperi subventia pe care o oferim la costul transportului si pentru a reduce din costurile mimime necesare procesarii unei comenzi.

    Răspunde
  • iunie 18, 2009 la 2:47 pm
    Legătură permanentă

    Pai un comentariu. Eu folosesc si alte site-uri pt a comanda produse cu specific GSM. Ce e rau la voi ca odata logat, si iti pui cateva produse in cos, daca cumva te deconectezi, sau pica netu, etc. acele produse nu se salveaza automat, numai daca salvezi cosul inainte ;). O alta buba, e la motorul de catuare: daca cauti ceva accesori, iti da haotic lista. Ar fi bine de exemplu ca la carcase,tastaturi, etc. sa apara in ordine crescatoare (ex: carcase NOKIA 1100,1101,1110,1110i,)

    Răspunde
  • iunie 19, 2009 la 8:01 pm
    Legătură permanentă

    Pentru orange

    Referitor la pierderea cosului la delogare, aceasta problema a fost rezolvata de mai bine de o luna de zile si a fost anuntata chiar si pe blog.Mai multe detalii gasesti aici:

    http://www.gsmaccesorii.ro/aproape-nimic-nu-e-pierdut

    Referitor la cautare, produsele afisate nu sunt haotic afisate, ele sunt afisate in ordinea relevantei.Si aceasta „problema” a fost discutata aici, mai multe detalii gasesti mai jos:

    http://www.gsmaccesorii.ro/cum-sa-cauti-acul-in-carul-cu-fan

    Răspunde
  • iunie 19, 2009 la 8:04 pm
    Legătură permanentă

    Pentru gabi

    Ne referim la faptul ca pretul pe care noi il platim curierului pentru livrarea coletului si rambursul banilor este mai mare decat cel pa care noi il percepem clientului.Cu alte cuvinte, o parte din costul transportului este platit de client si o parte este platit de catre firma noastra.

    Răspunde
  • iunie 19, 2009 la 11:30 pm
    Legătură permanentă

    @orange: cosul se salveaza automat in pasul „finalizeaza comanda” si daca din orice motiv se pierde cosul se poate incarca din cosurile salvate. Oricum iti multumim de observatie si o sa avem in vedere pastrarea cosului intr-un cookie pe viitor a.i. chiar daca inchizi browserul sa ramana ultimele produse adaugate in cos.

    Motorul de cautare a fost imbunatatita mult, ba chiar iti gaseste produsele indiferent cum cauti anumiti termeni:

    ex: „display nokia” sau „ecran nokia” intorc aceleasi rezultate..ordonarea se face in functie de relevanta…e cam greu sa stie scriptul ca tu vrei sa ai rezultatele ordonate in functie de 1000,1100, 1200 etc. O alternativa ar fi sa te duci direct pe categoria dorita: ex: „Carcase”, filtrezi dupa producator ex: „Nokia” si ordonezi ascendent sau descendent dupa numele produselor.

    Răspunde
  • iunie 22, 2009 la 8:55 pm
    Legătură permanentă

    pai ma deranjat faptu ca nu scrie nicaieri care este costul unui colet. Vreau sa comand niste lucruri in valoare de 225 si vreau sa stiu cat platesc pentru transport.astept raspuns

    Răspunde
  • iunie 22, 2009 la 10:45 pm
    Legătură permanentă

    Exista o rubrica speciala care se numeste „Livrare si returnare” si in care sunt evidentiate costurile de transport in functie de modalitatea de plata si de curierul ales.Mai multe detalii gasesti aici:

    http://www.gsmnet.ro/informatii-utile/livrare-si-returnare

    Mai mult decat atat, in pasul „Finalizare/verificare comanda” sunt evidentiate dinamic costurile de transport, pe langa totalul comenzii, in functie de curierul ales si de modalitatea de plata.

    Pentru orice alte nelamuriri, suntem aici sa va ajutam.

    Spor la cumparaturi!

    Răspunde
  • iunie 26, 2009 la 2:40 am
    Legătură permanentă

    vreau sa ma interesez cam cat ar costa traspotul ? de ex vreau un display de 8800 care costa 299 ron ? cam cat ajunge cu totul ?

    Răspunde
  • iunie 26, 2009 la 7:57 am
    Legătură permanentă

    Exista o rubrica speciala care se numeste “Livrare si returnare” si in care sunt evidentiate costurile de transport in functie de modalitatea de plata si de curierul ales.Mai multe detalii gasesti aici:

    http://www.gsmnet.ro/informatii-utile/livrare-si-returnare

    Mai mult decat atat, in pasul “Finalizare/verificare comanda” sunt evidentiate dinamic costurile de transport, pe langa totalul comenzii, in functie de curierul ales si de modalitatea de plata.

    Răspunde
  • iunie 26, 2009 la 7:59 am
    Legătură permanentă

    1.nu inteleg de ce spuneti ca transportul este 13 lei iar cand finalizez comanda imi da sa aleg intre 3 curiere care sunt ceva mai scumper iar2.-mi se pare aiurea sa cumpar de cel putin 50 lei…eu zic ca daca atipune comanda minima sa fie de cel mult 30 lei ati fi castigat mai mult.
    prin felul acesta pierdeti clienti…(ca si pe mn de exemplu)
    as fi vrut sa cumpar de la dumneavoastra dar prefer sa cumpar de la alta firma (chiar daca e sau nu din localitatea unde locuiesc) dar sa stiu ca pot cumpara de banii pe care ii permit.
    poate in viitor se va schimba acest lucru
    multumesc
    o zi buna

    Răspunde
  • iunie 26, 2009 la 9:48 am
    Legătură permanentă

    Nu am spus nicaieri ca transportul este 13 RON.Am spus ca transportul incepe de la 13.5 RON.Acest tarif este peceput in cazul in care plata se face prin OP si se alege ca metoda de transport GLS Romania.Puteti verifica chiar dumneavoastra acest lucru.

    Referitor la comanda minima de 50 RON, am explicat putin mai sus care sunt motivele pentru care am stabilit aceasta suma minima.Avand in vedere ca alte magazine au comanda minima chiar si 150 RON, consider ca este rezonabila comanda minima pe care o avem.

    Numai bine

    Răspunde
  • iulie 5, 2009 la 8:55 pm
    Legătură permanentă

    Am in cos 135 produse si nu pot sa finalizez comanda.
    Acesta este motivul pentru care nu am finalizat comanda.

    Răspunde
  • iulie 6, 2009 la 7:20 pm
    Legătură permanentă

    @ramon

    Intr-adevar exista o problema legata de finalizarea unei comenzi ce contine peste 100 de repere. Motivul pentru care acest lucru nu este posibil, este ca in momentul finalizarii unei comenzi se transmit foarte multe variabile si rularea scriptul nu ajunge la bun sfarsit. Din acest motiv am pus si acea avertizare in cosul de cumparaturi, cand nr.ul de repere din cos depaseste 35.

    Pentru aceasta problema avem o rezolvare ce tine strict de partea tehnica si pe care incercam sa o rezolvam cat mai rapid. Pana la rezolvarea acestei probleme daca aveti de comandat un nr. mai mare de produse va rugam sa plasati mai multe comenzi.

    Multumim

    Răspunde
  • iulie 7, 2009 la 10:34 am
    Legătură permanentă

    Comanda minima de 50 ron;). Asta ar fi unul din inpedimente. de ce nu taxaxi transportul acolo 10 ron si gata;) . de exemplu am nevoie de banda , carcasa ceva.. 10-15 ron… So… Si din nou motorul de cautare ar trebui revizuit. Respect;)

    Răspunde
  • iulie 13, 2009 la 2:07 pm
    Legătură permanentă

    Nu putem sa punem transportul 10 Lei pentru ca el costa aproape dublu.Si asa cum am explicat si mai sus, pentru comenzile sub 50 de Lei adaosul nostru nu este suficient pentru a acoperi subventia de la transport si costurile necesare onorarii unei comenzi.

    Răspunde
  • iulie 20, 2009 la 8:41 am
    Legătură permanentă

    categoric lipsa produselor din stoc. m-am uitat cateva saptamani la rand pentru niste hands free-uri pentru nokia 1100 (sau compatibile) si nu ati avut deloc. asta a fost acum… o luna (cu aproximatie)

    Răspunde
  • iulie 20, 2009 la 10:03 am
    Legătură permanentă

    Exista posibilitatea ca unele produse sa lipseasca din stocurile furnizorilor nostrii pentru o perioada mai lunga de timp si , desigur, acest lucru afecteaza si stocurile noastre.In momentul de fata, in stocul nostru se afla peste 6000 de produse unice, din care 300 nu se afla in stoc, multe din cele 300 fiind pentru modele foarte vechi care nu se mai afla in uz.Incercam sa minimizam pe cat posibil lipsa produselor din stoc, sa fiti sigur de asta.

    Răspunde
  • mai 2, 2010 la 7:46 pm
    Legătură permanentă

    Exista vreo posibilitate sa ridic peronal un colet de la sediul vostru pentru a nu mai plati transportul? Eu ajung in Constanta in fiecare luna.

    Răspunde
    • mai 4, 2010 la 9:02 am
      Legătură permanentă

      @gabriel.ursu
      Desigur ca puteti cumpara de la noi direct. Trebuie sa aveti comanda minima (50 lei) si sa fie pe firma. Ne gasiti de luni pana vineri de la 10:00 la 18:00.

      Răspunde
  • mai 17, 2010 la 10:45 am
    Legătură permanentă

    Conector alimentare Samsung D800 Original asta e problema pt. care nu pot finaliza comanda desi astept ceva timp sa aveti an stoc sa pot finaliza

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.